Vraag & Antwoord

Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?

1. Wij sturen u een e-mail met onze betaalgegevens.
2. U kunt het totaalbedrag overmaken met vermelding van het bestelnummer op rekeningnummer:
   NL42RABO 0113917457 tnv Profmarkt.nl

Hoe plaats ik bestellingen in meerdere webwinkels van Profmarkt.nl zonder dubbele verzendkosten?
 
Bij de eerste bestelling kiest u de door u gewenste verzendmethode 1 t/m 6. Bij deze bestelling worden dan de juiste verzendkosten berekend. Bij de bestelling(en) op de volgende website(s) kiest u bij verzendmethode voor optie 9. Meerdere bestellingen samen verzenden. Bij deze bestelling(en) worden dan geen verzendkosten berekend. De bestellingen worden daarna door ons samengevoegd tot één order en u betaalt slechts één maal verzendkosten.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Tel: 0495 551766 Vanuit het buitenland tel: 0031 495 551766 of info@profmarkt.nl

Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?

Nee, alle grepen en knoppen worden geleverd zonder schroeven. Deze dient u dus apart te bestellen.

Is een intracommunautaire levering mogelijk?

Ja, dat is mogelijk voor bedrijven buiten Nederland (enkel binnen de EU)
  1. Kies voor betaalmethode: C. Proforma Factuur per email, ik betaal vooraf
  2. Vul in het veld opmerkingen uw geldig BTW nummer in
  3. Wij sturen u een Proforma Factuur per e-mail die vrij gesteld is van BTW

Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?

Van uw bestelling ontvangt u altijd een btw-factuur voor uw administratie. Deze wordt per e-mail verstuurd. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken.

Mijn pakket is vermist, wat nu?

Een verzonden pakket blijft voor risico van Profmarkt.nl tot op het moment van in ontvangst name door de klant. Indien het pakket niet binnen 4 werkdagen na verzending bezorgd is, adviseren wij u contact op te nemen met Profmarkt.nl. Wij nemen dan contact op met onze vervoerder.
Bij een door ons als vermist getypeerd pakket zullen wij de standaardprocedure vermiste pakketten starten.

- Procedure:
Wij zullen de vermissing van het pakket melden bij de vervoerder in kwestie. Deze zal onderzoek instellen, dit kan tot +/-5 werkdagen in beslag nemen. Indien hierdoor de overeengekomen levertijd niet wordt gehaald en u uw bestelling wilt annuleren is dit uiteraard mogelijk.
Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van de vervoerder zijn er vervolgacties mogelijk:

1. Pakket is teruggevonden:
Het pakket zal opnieuw naar het afleveringsadres verzonden worden. Indien het pakket niet langer gewenst is, zal, na het pakket retour te hebben ontvangen in het magazijn, het volledige orderbedrag gerestitueerd worden.

2. Pakket is definitief vermist:
Er zal een nieuw pakket samengesteld worden en deze zal naar de klant worden verzonden, indien gewenst is restitutie van het orderbedrag mogelijk.

3. Pakket is volgens vervoeder afgeleverd:
Indien de vervoerder het bewijs heeft geleverd dat het pakket is afgeleverd ontslaat dit Profmarkt.nl van elke vervolgactie.


Profmarkt.nl
Jasmijnstraat 26
6011RP ELL
Tel: 0495 55 17 66
E-mail: info@profmarkt.nl