Vraag & Antwoord

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken.

Is verzending per briefpost mogelijk?

Nee,wij verzenden uitsluitend met de pakketdienst van DHL

Waarom worden er kleine order kosten in rekening gebracht?

Wij berekenen kleine order kosten om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de verwerking van uw order. Dit doen wij als de totale waarde van de goederen op uw bestelling onder een minimum bedrag blijven.  Wanneer uw order boven dit minimum bedrag uit komt, vervallen de kleine order kosten automatisch.

Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?

1. Wij sturen u een e-mail met onze betaalgegevens.
2. U kunt het totaalbedrag overmaken met vermelding van het bestelnummer op rekeningnummer:
   NL89 KNAB 05101 99194 tnv Profmarkt.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Tel: * 31 475 44 07 81 of info@profmarkt.nl

Ik wil mijn bestelling retourneren

Als u een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dient u dit vooraf aan te melden door een mail te sturen naar info@profmarkt.nl.
Nadat u de retourzending per e-mail hebt aangemeld ontvang u van ons het retouradres. Bij uw retourzending dient u een kopie van de pakbon/factuur mee te sturen. U kunt uw retour verzenden met een vervoerder van uw keuze. De retourkosten zijn voor eigen rekening en worden door ons niet vergoed. Stuurt u de hele bestelling terug dan vergoeden wij het betaalde bedrag. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan vergoeden wij alleen de teruggestuurde artikelen. Maatwerk in welke vorm dan ook kan niet retour of geruild.
Het door u betaalde bedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour uitbetaald. Het bedrag wordt uitbetaald via dezelfde betaaloptie/rekeningnummer als waarmee u de aankoop hebt betaald.

Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?

Nee, alle grepen en knoppen worden geleverd zonder schroeven. Deze dient u dus apart te bestellen.

Is een intracommunautaire levering mogelijk?

Ja, dat is mogelijk voor bedrijven buiten Nederland maar binnen de EU. U kunt dit aangeven bij het afronden van uw bestelling.

Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?

Van uw bestelling ontvangt u altijd een btw-factuur voor uw administratie. Deze wordt per e-mail verstuurd. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mijn pakket is vermist, wat nu?

Een verzonden pakket blijft voor risico van Profmarkt.nl tot op het moment van in ontvangst name door de klant. Indien het pakket niet binnen 4 werkdagen na verzending bezorgd is, adviseren wij u contact op te nemen met Profmarkt.nl. Wij nemen dan contact op met onze vervoerder.
Bij een door ons als vermist getypeerd pakket zullen wij de standaardprocedure vermiste pakketten starten.

- Procedure:
Wij zullen de vermissing van het pakket melden bij de vervoerder in kwestie. Deze zal onderzoek instellen, dit kan tot +/-5 werkdagen in beslag nemen. Indien hierdoor de overeengekomen levertijd niet wordt gehaald en u uw bestelling wilt annuleren is dit uiteraard mogelijk.
Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van de vervoerder zijn er vervolgacties mogelijk:

1. Pakket is teruggevonden:
Het pakket zal opnieuw naar het afleveringsadres verzonden worden. Indien het pakket niet langer gewenst is, zal, na het pakket retour te hebben ontvangen in het magazijn, het volledige orderbedrag gerestitueerd worden.

2. Pakket is definitief vermist:
Er zal een nieuw pakket samengesteld worden en deze zal naar de klant worden verzonden, indien gewenst is restitutie van het orderbedrag mogelijk.

3. Pakket is volgens vervoeder afgeleverd:
Indien de vervoerder het bewijs heeft geleverd dat het pakket is afgeleverd ontslaat dit Profmarkt.nl van elke vervolgactie.


Profmarkt.nl
Gesseltweg 4
6089 NT HEIBLOEM
Tel: * 31 475 44 07 81
E-mail: info@profmarkt.nl